líra | Horváth Előd Benjámin: Vér; A kolozsvári váltás |
líra | Deres Kornélia: Panelhiba |
líra | Philip Larkin: Ez lesz a vers; Tetőablakok; Megint szerelem; Hallja, hogy szerelmét eljegyezték (C. G. B.-nek); Reggelit várva, míg fésülködött; Vigyen egyet a kicsiknek (Szili József fordításai) |
próza | Ficsku Pál: Canossa mobilon |
líra | Új Krisztina: Nélküle; Kirakós; Emészthetetlen |
líra | Pálffy András Gergely: Origami ember |
líra | Nagy Márta Júlia: A tizenhatodik óta pontosan; Újpalotai elégia |
líra | Hegedűs Ágota: Belvedere; Lisszaboni esemesek (mindennapi nyüszögéseim); tengeri csillag (dagályos); kívánságlámpás; la casa tomada (az elfoglalt ház); Zárójelbezárva |
líra | Demény Péter: Nem értem |
próza | Daniela Dröscher: Gloria (Tatár Sándor fordítása) |
líra | Dékány Dávid: A víz felé |
commedia | Dante Alighieri: Isteni színjáték, Pokol, XXIX–XXX. ének (Nádasdy Ádám fordítása és jegyzetei) |
képzőművészet | Baglyas Erika: Hézagos okoskodásom eredménye |
színház | Méhes László: Népkereső operák — Avagy: kortárs művek a Bartók Plusz Operafasztivál 2013 programjában |
színház | Nem marad más, dolgoznunk kell (Horváth Csabával beszélget Ménesi Gábor) |
színház | Váró Kata Anna: Erdélyi élet/kép (Székely Csaba: Bányavakság) |
kritika | Reichert Gábor: Két székely elmegy a kocsma előtt (Székely Csaba: Bányavidék) |
kritika | Bedecs László: Tönkrement a Föld (Térey János: Moll) |
kritika | Bagi Zsolt: Kitörni a világból (Krasznahorkai László: Megy a világ) |
kritika | Lengyel Imre Zsolt: „Örülni” (Esterházy Péter: Egyszerű történet vessző száz oldal — a kardozós változat —; Schein Gábor: Megölni, akit szeretünk) |
kritika | Láng Orsolya: Úttalan utakon (Szabó Róbert Csaba: Fekete Dacia) |
kritika | Lapis József: Stratégiai kérdések (Balázs Imre József: Az új közép. Tendenciák a kortárs irodalomban; Németh Zoltán: A posztmodern magyar irodalom hármas stratégiája) |
kritika | Nagy Csilla: A hagyomány neme (Menyhért Anna: Női irodalmi hagyomány; Borgos Anna: Nemek között. Nőtörténet, szexualitástörténet) |
kritika | Ureczky Eszter: „Anya volt az idegen” (Kiss Noémi: Ikeranya) |
kritika | Kiss Noémi: Kicsik (Sofi Oksanen: Baby Jane; Karafiáth Orsolya: Kicsi Lili) |
kritika | Szentesi Zsolt: A művészileg részlegesen kidolgozott traumatikus múltélmény (Flóri Anna: Érkezési oldal; Csobánka Zsuzsa: Majdnem Auschwitz) |
kritika | Csutak Gabi: Nőkre néző ablakok (Tallér Edina: Lehetek én is) |
kritika | Szilvay Máté: A Nappá változott színpad (Jan Assmann: A varázsfuvola — opera és misztérium) |
képregény | Gulyás Benedek: Érmék |
E számunkat Baglyas Erika munkái, illetve azok részletei díszítik:
Történetek sehonnan 20; 5; 3; 15; 16; 9; 17, 2012, lambda print, ed. 1/5, 60×40 cm (b1–4; 6–7; 8–9; 24; 28–29; 37; 38);
Isten arca, 2009, lambda print, ed. 2/5, 50×70 cm (b2);
Magyar alma mater 1. nap; 101. nap, 2011, lambda print, ed. 1/5 (b3; 5);
Tehetetlenségi nyomaték, 2010, átalakított kerékpár (10–11);
Bunker, 2012, helyspecifikus installáció, 685×460×450 cm, erkély, 4 kamera, 2 monitor, szöveg az ablakon (14–15);
Helyreigazítás (Mátrai Erikkel közösen), 2012, , helyspecifikus installáció, változó méret, asztal a plafonon, projekció (16–17; 30);
Salsus, 2011, helyspecifikus installáció, csónak, fluoreszkáló festék, fa, só (22–23);
Jó előre gondoljon a jövőjére, 2013, helyspecifikus installáció, kordonoszlop, kordonszalag, felirat, fa, fém, üveg (49).